Puzzel Martinikerk en -Toren

De puzzel, bestaande uit 140 rechtopstaande stukjes staat garant voor een dagje puzzelplezier voor iedereen die de Martinitoren en -kerk een warm hart toedraagt. De puzzel is gemaakt door Tuckers Fun Factory kost € 20,-.
Van ieder verkochte puzzel bij de Martinikerk gaat € 10,- naar het onderhoud van het monument.

Prijs 3d puzzel € 20,-

CD A new angle

Op de cd ”Johann Sebastian Bach: a new angle” bespelen de organisten in de Martinikerk zowel het hoofdorgel als het koororgel van Le Picard uit 1744. Ze brengen muziek van Bach, maar dan vanuit een nieuwe invalshoek, dat wil zeggen: transcripties van werken die niet voor orgel werden geschreven. Eén stuk spelen ze vierhandig: ”Ein feste Burg” uit cantate BWV 80 in een bewerking van Sybolt de Jong.

Prijs cd € 17,50 + € 3,- verzendkosten

CD Organo Concertante

Leo van Doeselaar en Erwin Wiersinga, de titulair organisten van de Martinikerk, hebben samen met The Northern Consort onder leiding van Hanneke Wieringa een unieke cd opgenomen, rond het Le Picard-orgel (1744) in het koor van de Martinikerk. Op de cd staat concertmuziek voor orgel met strijkers en blazers van C.P.E. Bach, vader J.S. Bach, Händel en Mozart.

Prijs cd € 15,- + € 3,- verzendkosten

Dubbel CD Orgel Martinikerk
Met live opnames uit orgelconcerten van 1998-2013 met werken van o.a.: Bach, Brahms, Mussorgsky, Durufle, Galles, Froberger, Philips , Peraza, Scheidemann, Wagemans.

dubbelcd.jpg - 124,17 kB

Prijs cd € 15,- + € 3,- verzendkosten

Aanbieding

dubbelcd.jpg - 124,17 kB samen € 25,- + € 4,75- verzendkosten

Het bestellen van een cd kan eenvoudig. Stuur een e-mail naar met uw naam en adres gegevens en uw cd wensen. U krijgt van ons de cd's toegestuurd met een factuur van uw bestelling.